مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

7 روش برای پیشگیری از سنگ کلیه

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ


آب بنوشید و سپس کمی دیگر هم بنوشید!
سعی کنید روزانه 6 تا 8 لیوان آب بنوشید تا ادرار رقیق شود. (آبی که می نوشید را خوش طعم کنید)

حرکت کنید
تنها 3 ساعت پیاده روی در هفته یا یک ساعت دویدن می تواند نحوه کنترل مواد معدنی غذایی توسط بدن را طوری تغییر دهد که از ایجاد سنگ کلیه پیشگیری شود.

کنار گذاشتن نوشابه
افرادی که حداقل روزی یک مرتبه نوشیدنی های شیرین گازدار مانند نوشابه استفاده می کنند، 23 درصد بیش از دیگران در خطر ایجاد سنگ کلیه قرار دارند.

دریافت کلسیم خود را بالا ببرید
کلسیم در رژیم غذایی با اتصال به اگزالات در روده ها مانع رسیدن آن به کلیه می شود و در واقع می تواند از ساخت سنگ کلیه پیشگیری کند.

صبح ها یک فنجان قهوه میل کنید
افرادی که روزانه حداقل یک فنجان قهوه حاوی کافئین مصرف می کنند 26 درصد کمتر در خطر سنگ کلیه قرار دارند، این مقدار برای کسانی که چای می نوشند 11 درصد است.

مواظب این سندروم باشید
چربی اضافی ناحیه شکم، تری گلیسیرید بالای خون، HDL پایین (کلسترول خوب)، فشار خون بالا، و اختلال تحمل گلوکز. اگر تنها دو مورد از این مشکلات را داشته باشید خطر سنگ کلیه تا 54 درصد بالا می رود و اگر سه مورد باشد تا 70 درصد.

در مورد پروتئین کمی احتیاط کنید
پروتئین بیش از حد در برنامه غذایی می تواند فضایی ایده آل برای تولید سنگ کلیه ایجاد کند. سعی کنید مقدار مصرف گوشت خود را کم کنید و ماست را هم در حد طبیعی و متعادل میل کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی