مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

ممنوعیت همزمان نوشیدن چای سبز با برخی خوراکیها

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ


چای سبز به دلیل دارا بودن ماده ای به نام “پولی فنل” که خواص آنتی اکسیدان دارد دارای فواید بسیار زیادی می باشد.

اما نکته مهم در نوشیدن این چای همزمان بودن مصرف آن با خوردن برخی خوراکیها می باشد. تحقیقات جدید نشان میدهد که خوردن آهن به همراه چای سبز باعث از بین بردن فواید این نوشیدنی مفید می شود.
 
چای سبز را بدلیل داشتن موادی مانند کاتچین ضدسرطان و آنتی‌اکسیدان دارای خواص دارویی مفید می‌دانند، که نسبت به آنتی‌اکسیدان‌های معروفی چون ویتامین‌های C و E بسیار قوی‌تر عمل می‌کند. از خواص چای سبز می توان به درمان و پیشگیری بیماری هایی تصلب شرایین, کلسترول بالا, پیشگیری از برخی سرطان ها و جلوگیری از ابتلا به دیابت موثر است که نوشیدن آن با مواد خوراکی آهن دار باعث از بین رفتن خواص آن میشود.
 

با مصرف این نوشیدنی کلسترول خون به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. به این ترتیب می‌توان با نوشیدن آن میزان کلسترول خون، یکی از شاخص‌های مهم ابتلا به بیماری‌های قلبی، را کاهش داد. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن آن باعث ترمیم سلول‌های آسیب دیده رگ‌ها و قلب شده و روند ترمیم سلول‌ها را تسریع می‌کند. نوشیدن روزانه حداقل ۳ فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می‌شود.
 
این تحقیق نشان می دهد که خوردن مواد خوراکی و میوه هایی که حاوی مقدار قابل توجه ای آهن می باشند می بایست چندین ساعت قبل و یا بعد از مصرف این نوشیدنی انجام شود و مصرف هم زمان آن با این نوشیدنی به هیچ وجه توصیه نمیشود.
 

مصرف مکمل های آهن و یا خوراکیهای آهن دار در افراد کم خون بسیار رایج است. این خوراکیها به دلیل تامین آهن مورد نیاز بدن باعث درمان کم خونی میشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی