مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

کدام شامپو مناسب شماست؟!

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ



- اگر موهای خشکی دارید استفاده موضعی از روغن‌هایی مثل نارگیل، بادام همچنین شامپوهای حاوی این روغن‌ها می‌تواند به سلامت موهای‌تان کمک کند.

-  موهای‌تان چرب و مرطوب است پس از شامپوهایی استفاده کنید که فاقد مواد نرم‌کننده هستند. استفاده از شامپوهای حاوی عصاره سیر، فلفل و بابونه نیز می‌تواند برای‌تان مفید باشد. استفاده از سونای خشک هم به سلامت و متعادل کردن موهای چرب کمک می‌کند.

- اگر موهایی فر و سیاه رنگ دارید بهتر است از شامپوهایی استفاده کنید که دارای عصاره سدر یا گل ختمی هستند.

- اگر موهایی روشن، بور و لخت دارید بهتر است از شامپوهایی استفاده کنید که دارای عصاره فلفل یا سیر یا بابونه هستند، همچنین نباید از شامپوهایی با عصاره گل ختمی یا روغن بادام شیرین و سدر استفاده کنید.


- اگر تارهای موهای‌تان نازک است بهتر است از شامپو حاوی عصاره سدر یا حنا استفاده کنید.

- تارهای موهای‌تان کلفت است بهتر است از شامپوهایی با عصاره تند مثل سیر و فلفل یا شامپوهای مرطوب‌کننده مثل ختمی استفاده کنید. توجه داشته باشید که شامپوی حاوی عصاره سدر خیلی برای شما مناسب نیست.

- اگر موهای‌تان حالت ترکیبی دارد و در گروه‌های بالا قرار نمی‌گیرد؛ برای مثال اگر موهای بور و فر دارید، باید شامپوهای مختلف را امتحان کنید و درنهایت شامپویی را انتخاب کنید که موهای‌تان را خشک نکرده و حالت شاداب و براق به آن می‌دهد. شامپوهایی که موها را کدر، بی‌روح و افتاده می‌کنند برای شما مناسب نیستند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی