مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

عادت های زنانه ای که مردان دوست دارند

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ق.ظ


1- بوی خوش زن! من در مورد عطر سیصد هزار تومانی شما صحبت نمی کنم بلکه بویی شیرین، واقعی و اصیل که از یک خانم برمی خیزد؛ مردان این بو را دوست دارند.
2- موهای خیس: ممکن است موهای خیس برای شما کلافه کننده باشد چون به هرجایی می چسبد. اما برای مردان نشان دهنده یک چهره جذاب و تحریک کننده است.
3- زمانی که پیراهن مردانه همسرتان را به تن می کنید.
اوکی، مسئله ای نیست اما فقط آن را از ما ندزدید و برای خودتان نکنید. ما آنها را به دلایل خاصی خریده ایم و چون شما لباس دیگری ندارید که در خانه بپوشید، دلیل نمی شود پیراهنی که ما برای مهمانی های رسمی خریده ایم به تن کنید. اگر این روال عادی و تکرار شود ، دیگر کسی برای خودش خرید نمی کند!

4- زمانی که سرتان را روی گردن مان می گذارید و نفس می کشید:
از بعضی ها شنیده ام که این کار را ناراحت کننده می دانند و نمی توانند به خواب بروند اما اغلب مردان زمانیکه شما سرتان را روی شانه یا گردن شان می گذارید احساس صمیمیت و نزدیکی و مالکیت می کنند.
5- در آغوش گرفتن: ما در آغوش گرفتن را دوست داریم.نمی گوییم که آن را بیشتر از رابطه زناشویی دوست داریم ، اما این کار را هم دوست داریم.
6- هر کاری که با تخت خوابتان انجام می دهید دوست داریم:
آنچه که من به عنوان یک مرد در تمام سالهای عمرم فهمیده ام، تخت خواب شامل پتو، روانداز هایی که پتو را می پوشاند، بعضی ملحفه ها و بالش می شود. اما نه. تخت خواب دختران و خانمها فرق می کند. به نظر می رسد تخت خواب آنها از ۹ لایه اضافی و ۳-۴ تا بالش برای راحتی تشکیل شده است تا آنها احساس راحتی کنند.
7- با خنده صحبت کردن: زمانیکه من می خندم و حرف می زنم شاید جالب توجه نباشد اما خنده خانم ها گرم و مطبوع است مانند رقصیدن درمیان باد وما این خنده ها را دوست داریم.
8- زمانیکه ما را چک می کنید: بعضی خانم ها این کار را انجام می دهند و این بعضی اوقات جذاب و قابل توجه به نظر می رسد، اما اگر این کار برای طولانی مدت و همیشگی انجام شود، زجر آور و خسته کننده می شود.
9- گاز گرفتن لب پایینی: اگر در حال صحبت کردن در مورد چیزی هستید و ناگهان چیزی می گویید که نباید می گفتید ، لب تان را گاز می گیرید، مردان این حالت خانم ها را خیلی دوست دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی