مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

ده قشر از زنان ، مورد نفرت خدا

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

پناه به خدا که اگر شما از آنان باشید:

1 - خالکوب کردن: خداوند لعنت کرده بر زن خالکوب و زنی که درخواست خالکوبی کند. رستم کسی است که بدن دیگران را بوسیله سوزن و سرمه خالکوبی می ‌کند. مستوشمه کسی است که به درخواست او بدنش خالکوبی می ‌شود.

2 - موی پیشانی را چیدن: خداوند (زنانی را که موی ابروی دیگران را می ‌کنند «بر می‌دارند» یا موی ابرویشان برداشته می‌ شود و یا به خاطر زیبائی محض میان دندانهای خود فاصله می ‌اندازند یا آن را باریک می ‌نمایند و خلقت خدا را تغییر می ‌دهند لعن کرده است.

نامصه : کسی است که موی پیشانی یا ابروی دیگران را بر می ‌دارد و آن را باریک می ‌نماید.

متنمصه : کسی است که بدرخواست او موهایش برداشته می ‌شود.

3 - فاصله انداختن بین دندانها: پیامبر (صلى الله علیه وسلم) می ‌فرماید: خداوند زنانی را که به خاطر زیبائی دندانها را باریک و میان آنها فاصله ایجاد و خلقت خدا را تغییر می‌دهند لعنت کرده است.

واثرة : زنانی که دندان دیگران را کوچک و باریک می‌ نمایند.

مستوشر و متلفج : زنانی که بدر خواست آنها دندانیشان باریک و کوچک می ‌شود.

4 - وصل: رسول اکرم (صلى الله علیه وسلم) می ‌فرماید: خداوند واصله و مستوصله را لعن نموده است.

واصله : زینت که موها را بهم وصل می‌ کند، مانند: آرایشگر.

مستوصله : به زنی گفته می‌ شود که از دیگران بخواهد این عمل را برایش انجام دهند.

5 - زنی که شوهرش از وی ناخشنود باشد: رسول اکرم (صلى الله علیه وسلم) می ‌فرماید: هرگاه مردی زنش را به بستر خود بخواند و او امتناع نماید و مرد خشمناک شب را بسر آورد فرشته ‌های خدا تا صبح زن را نفرین خواهند کرد.

6 - زنانی که به شکل مردان در می ‌آیند: در لباس و حرکات و ادا و اطوار و غیره. پیغمبر زنانی را که به شکل مردان در می آیند لعن کرده است.

7 - زنان بظاهر پوشش دار اما در واقع عریان: از پیامبر (صلى الله علیه وسلم) روایت شده که زنان بظاهر پوشش دار اما در واقع عریان هستند  و موی سرشان بمانند کوهان شتر است (که از پشت سر انباشته می شود) ملعون و مورد نفرت خدا هستند.

8 - نوحه ‌گر: پیامبر (صلى الله علیه وسلم) می فرماید: کسی را که «بهنگام فوت یکی از بستگانش» پوست خود را بِکَنَد، بر صورت خود بزَند و یقه خود را پاره کند و مو و پوست خود را بِکَنَد لعن کرده است».

9 - محلل: پیامبر (صلى الله علیه وسلم) می ‌فرماید: خداوند تحلیل کننده و تحلیل شونده را لعن کرده است. (کسی که زن طلاق داده شده را برای شوهرش به طریق حیله حلال نماید.

10 - خودنما و زنی که زینت خود را بدیگران نشان می‌ دهد: پیامبر (صلى الله علیه وسلم) می‌ فرماید: آنهائیکه زنانشان بظاهر لباس پوشیده اما در واقع برهنه هستند مانند ( پوشیدن لباسهای چسبان و حریر) مورد نفرت خدا و ملعون می‌ باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی