مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

درمان گرفتگی رگ قلب

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ


1- خوردن سیر و آبغوره به باز شدن رگ قلب کمک می کند.(سیر را داخل آبغوره خُرد کنید)

2- عناب را در چهار عرق گزنه، بومادران، مرزه و کیالک جوشانده و صاف کنید آن گاه سه وعده، هر وعده، یک فنجان از آن را میل کنید.

3- برگ درخت به + گل ختمی سفید + عناب + مرزه + سماق، باهم مخلوط کرده بجوشانید.( دو، سه تا قُل بزند بعد بگذارید دم بکشد)آنگاه صاف کرده سه وعده، هر وعده یک فنجان همرا با دوحبه سیر میل کنید.(سیر را خرد کرده مثل قرص داخل دهان گذاشته و این دارو را رویش بخورید.

4- صد گرم قره قات را در عرق کیالَک و عرق گزنه و عرق هوفاریقون جوشانده، صاف کرده، سه وعده، هر وعده یک لیوان قبل از غذا میل کنید.
اگر عرق هوفاریقون نشد از خود هوفاریقون استفاده کنید و جوشاندن این دوا هم این گونه است که زیر گاز را کم می کنید، سه تا قُل زد شعله را خاموش کرده یک ربع صبر کنید تا دم بکشد.

* در گرفتگی رگ قلب از انداختن زالو و بادکش و حجامت کردن، پرهیز شود زیرا ممکن است، خون لخته شده در رگ حرکت کرده، راه قلب را ببندد و شخص دچار سکته شود.

* از مصرف غذاهای صنعتی، روغن نباتی، مایع و جامد خودداری شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی