مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

آیا می دانید تحقیقات دانشمندان نشان داده اند:
1- کودکانی که به بازی های کامپیوتری اعتیاد پیدا کرده اند خطر ابتلا به اعتیاد به مواد مخدر در نوجوانی و بزرگسالی در آنها بیشتر است؟


2-آیا می دانید کودکانی که بیشتر بازی کامپیوتری می کنند تا بازی های طبیعی و فیزیکی، علاوه بر کاهش مهارت های لازم اجتماعی، ارتباطی وسازشی، احتمال داشتن اختلالات یادگیری در مدرسه همچون ناتوانی در دروس ریاضی، خواندن، نوشتن، و دیکته در انها بیشتر است؟


3- آیا می دانید میزان پرخاشگری و ابتلا به برخی دیگر از مشکلات ذهنی و روانی همچون اضطراب و استرس در آنان بیشتر است؟


4-آیا می دانید ابتلا این کودکان به برخی از مشکلات جسمی و فیزیکی همچون کاهش بینایی چشم، سرگیجه، مشکل در ستون فقرات، تهوع، هیجانات شدید عصبی، .... بیشتر است؟


5-آیا می دانید این بچه ها بیشتر انزوا طلب خواهند شد؟


6-آیا می دانید در افت تحصیلی آنان تاثیر بسزایی دارد؟
و شواهد علمی بسیار دیگری که نشان می دهد برای حفظ سلامت روان و جسم کودکانمان می بایست از این مساله مراقبت کنیم تا آنجا که ممکن است انها را با ورزش و بازی های طبیعی، فکری درگیر کنیم و تا انجا که امکانش باشد این بازی ها را در دسترس کودکان قرار ندهیم و اگر در دسترس بودند مدت و نوع بازی ها را کنترل نماییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی