مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات


بعضا چنین عنوان می شود که برخی از بازیکنان بزرگ محصول استعداد ذاتی خود هستند و به اصطلاح فوتبالیست به دنیا آمده اند. مثل مسی، مارادونا یا رونالدینهو.
من فکر می کنم اینگونه استدلال ها بیشتر توجیهی هست بر عدم تلاش بیشتر توسط افراد تا حدودی تنبل و البته قاتلی است بر پیشرفت افراد بااستعداد.
البته منظورم این نیست که این بازیکنان فاقد استعداد فوتبالی بودند، بلکه منظور بنده این است که هر سه بازیکن فوق محصول استعداد فوتبالی و پشتکار و سرسختی ذهنی خود بودند نه صرف استعداد ذاتی.
اگر به گذشته و زندگی هر سه فرد فوق نگاه کنیم متوجه می شویم که آنها با مشکلات عدیده ای در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود مواجه بودند که این مشکلات هم به زندگی شخصی آنها مربوط می شد و هم زندگی فوتبالی.
از طرفی مطالعه سرگذشت این افراد نشان می دهد که آنها حتی بیش از افراد عادی به تمرین و تلاش می پرداختند. مارادونا در ناپولی بعد از پایان تمرین تیم، به تمرینات اضافی انفرادی می پرداخت. بکام به تنهایی ضربات ایستگاهی را تمرین می کرد. رونالدینیهو در دوران کودکی همراه برادر بزرگ خود ساعت ها تمرین فوتبال می کرد و همینطور مسی.
بنابراین استعداد ذاتی تنها عامل موفقیت افراد نیست و پشتکار و تلاش زیاد به عنوان یک فاکتور اکتسابی می تواند موفقیت های زیادی را به همراه داشته باشد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۱
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی