مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

خواص سبوس گندم

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ


سبوس گندم از موادى است که بایدهمیشه در منزل باشد . سبوس در معده با جذب مقدارى آب ، حجیم شده ، جاى زیادى اشغال مى کند و باعث از بین رفتن اشتها مى شود ؛ از این رو سبوس باید همیشه با مقدار متناسبى مایعات مصرف شود .
مصرف این ماده ى غذایى فواید دیگرى هم دارد ؛ امروزه مقدار فیبر موجود در غذاها بسیار اندک است . جاى تعجب نیست که بیمارى هایى چون بزرگ شدن شکم ، یبوست و دیگر دردهاى شدید و مزمن روده ها ، زیاد شده اند . طى سده ى گذشته ، میزان مصرف سه ماده ى غذایى عارى از فیبر افزایش یافته است : شکر ، گوشت و چربى . هم چنین وجود نان و سایر غلات سفید شده اى که اگر به صورت طبیعى و خالص مصرف شوند ، منبع خوبى از فیبرها و سلولزها هستند .
سبوس طبیعى نه تنها هیچگونه عارضه اى در روده ایجاد نمى کند ، بلکه باعث تنظیم فعالیت طبیعى و منظم روده ها نیز مى شود . سبوس در رفع إسهال و نیز در رفع یبوست مزمن مؤثر است  و قیمت آن هم زیاد نیست .
براى این در رژیم غذایى از سبوس استفاده مى کنیم که هم سبب افزایش نیروهاى غیر فعال و خنثى کننده ى مواد مضر در بدن مى گردد و هم معده را پر مى کند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی