مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

تفاوت شاکله افراد موفق و ناموفق

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ


١- هر فردی بر اساس شاکله خود عمل می کند. شاکله چیست؟ شاکله، الگوی فکری یا به عبارتی دیگر، عادات فکری یک انسان است. این عادات فکری، الگوی رفتاری فرد را شکل می دهد و متقابلا همین الگوی رفتاری باعث تقویت عادات فکری می شود.

٢- تحقیقات نشان می دهد که عادات فکری افراد ناموفق، برعکس افراد موفق، نوعی نگرش منفی باف و ناامیدساز است. این نگرش، مرتبا در ذهن و بعضا حتی در گفتار این افراد تکرار می شود و سرنوشت فلاکت آمیزی رقم می زند.

٣- خبر خوب آن است که شاکله را می توان تغییر داد. از همین امروز می توانید با یک خانه تکانی ذهنی، عادات فکری مخرب را از وجود خود بزدایید و عادات فکری سازنده و مثبت را جایگزین کنید.

٤- برای شروع تغییر شاکله، عبارت هایی با فعل مثبت (تأکید می شود با فعل مثبت نه فعل منفی) بسازید و در طول روز در خلوت خود بر زبان جاری کرده و تکرار کنید.

٥- هر فردی باید عبارات خود را بسازد. پیشنهاد می شود فکرهای مخرب وجود خود مثل ترس از فقر یا ترس از بیماری را شناسایی کنید و عباراتی اثباتی بسازید که این عادات فکری منفی را دفع کند. مثلا: شکرگزار نعمت سلامتی هستم. ثروت حلال در زندگی ام با توکل به خدا جاری خواهد شد. اطمینان دارم درهای شگفت انگیزی به رویم گشوده خواهد شد.

تأکید: یادتان باشد تا عبارات اثباتی را نسازید و تکرار نکنید خانه تکانی ذهنی از افکار مخرب صورت نخواهد گرفت. همین الآن، تغییر شاکله را آغاز کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۶
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی