مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات

تأثیر شگفت انگیز زیره در سلامتی :

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ


زیره مفید برای مقابله با سنگ کلیه :
زیره یک درمان طبیعی شناخته شده برای مقابله و درمان سنگ کلیه است. سنگ های کلیه در اکثر موارد باعث ایجاد درد شدیدی می شوند. این ادویه ی فوق العاده به حفظ سلامتی کلیه ها کمک زیادی می کنند.
زیره برای داشتن خوابی راحت :
اگر شب ها این دنده آن دنده می شوید و بعد از شمردن یک گله گوسفند خواب به چشمانتان نمی آید زیره را دریابید. مصرف زیره و یا موز هر دو باعث ایجاد آرامش و خوابی راحت می شوند.
زیره برای مقابله با سرماخوردگی :
زیره سرشار از ویتامین C است و در پیش گرفتن یک دوره ی درمانی با آن زکام و سرماخوردگی را برطرف می سازد. این ادویه همچنین برای مقابله با بیماری های تنفسی موثر است.
زیره مفید برای هضم راحت غذا :
زیره دوست دستگاه گوارش است و شهرت زیادی در هضم غذا دارد. این ادویه به دلیل دارا بودن آنزیم های خاص باعث تحریک فعالیت روده ها می شود. با مصرف زیره می توانید با نفخ و مشکلات گوارشی خداحافظی کنید.
زیره نقش مهمی در بهبود متابولیسم و سوخت و ساز بدن دارد :
این ادویه به بدن کمک می کند تا با آسیب های روزمره مقابله کند. شما می توانید برای دفع و آب کردن چربی های اشباع شده در بدن و بخصوص دور کمرتان به این ادویه ی موثر اعتماد کنید
زیره برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما :
زیره به دلیل دارا بودن ترکیبات مفید باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با مهاجمان خارجی و رادیکال های آزاد می شود. حتماً می دانید که رادیکال های آزاد مولکول های هستند که به سلول های بدن آسیب می رسانند و باعث بروز پیری آن ها و بیماری های التهابی می شوند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی