مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

مطالب گوناگون

از اینکه زنی با تو دیوانه وار بحث می کند خوشحال باش، دنیای زن ها کاملا متفاوت است، زن اگر سکوت کرد، بدان سکوتش نشانه پایان توست

وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز ، نه روز "زن" و نه روز "مرد" بلکه روز "انسان" است.


آخرین نظرات


💞 به رضاى الله و قضا و قدر الهى راضى باش، نارضایتى از تقدیر  برایت هیچ نتیجه اى جز افسردگى ندارد.

💞 تا مى توانى از گناه بپرهیز و هیچ گناهى را بدون توبه رها مکن؛زیرا هر گناهى لکه اى سیاه بر قلبت باقى مى گذارد که مایه افسردگى مى گردد.

💞 از کسى کینه به دل نگیر،کینه قلبت را ضعیف و دلت را سیاه مى کند و در فکر انتقام هم نباش،حساب و کتاب بندگان الله را به خودش واگذار کن و مطمئن باش که او بهتر از تو برایت انتقام مى گیرد.

💞 از حسادت و بدخواهى بپرهیز،حسادت قبل از هر چیزى آرامش خودت را برهم مى زند،براى خواهر و برادر مسلمانت دعاى خیر و برکت کن که فرشتگان دقیقا همان دعا را در حق تو نیز مى کنند.

💞 از ذکر و یاد الله غافل نباش،ذکر الله قلب تو را جلا مى دهد،هر گاه دلت گرفت صادقانه و از ته دل استغفار کن،مطمئنا سبک و سرحال مى شوى.

💞 در خاطرات گذشته زندگى مکن،گذشته گذشته است، تلخى هاى گذشته را  در تمام زندگى یدک نکش و امروزت را به دیروزت گره مزن.

💞 روابط اجتماعى خود را گسترش بده و با انسان هاى موفق و با ایمان و خوش اخلاق همنشین باش و با خویشاوندانت حتما صله رحم بکن.

💞 به پروردگارت حسن ظن داشته باش و به آینده امیدوار و خوشبین باش،الله آنگونه مى کند که تو انتظار دارى.

💞 هرچند که گرفتار باشى،در هر حدى که مى توانى به مردم احسان و نیکى بکن و گره از کار مردم بگشا،الله نیز گره از کار تو مى گشاید.

💞 دعا را هرگز فراموش نکن و آن را دست کم نگیر،الله مى خواهد صداى تو را بشنود و مطمئن باش که هیچ دعایى هدر نمى رود و حد اقل تأثیرش،احساس راحتى و سبکى خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
aziz ghezel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی